Jak zamawiać?

Aby zamówić tłumaczenie dokumentu samochodowego, prosimy w kolumnie „Dokument do tłumaczenia” o wybranie opcji „Wybierz plik” oraz dołączenie zeskanowanego pliku, który chcą Państwo przetłumaczyć. Jeśli mają Państwo do tłumaczenia więcej dokumentów z tej samej kategorii lub zeskanowany plik jest w kilku częściach, prosimy o ich dołączenie w pozycji „Dodatkowy dokument”. Następnie należy wybrać termin realizacji (ekspresowy – dwa dni robocze lub normalny – pięć dni roboczych) oraz kliknąć opcję „Do koszyka”.

Aby zamówić tłumaczenie innego dokumentu uwierzytelnionego, prosimy w kolumnie „Dokument do tłumaczenia” o wybranie opcji „Wybierz plik” oraz dołączenie zeskanowanego pliku, który chcą Państwo przetłumaczyć. Jeśli mają Państwo do tłumaczenia więcej dokumentów z tej samej kategorii lub zeskanowany plik jest w kilku częściach, prosimy o ich dołączenie w pozycji „Dodatkowy dokument”. Następnie należy wybrać język na który dokument ma zostać przetłumaczony oraz termin realizacji (ekspresowy – dwa dni robocze lub normalny – pięć dni roboczych) oraz kliknąć opcję „Do koszyka”.

Po wykonaniu tych czynności zostaną Państwo przekierowani na stronę z podsumowaniem zawartości koszyka, gdzie uwzględnione są zamówione dokumenty. Teraz należy wybrać sposób dostarczenia tłumaczenia – opcja „Dostawa” w lewej części strony, gdzie do wyboru są dwie możliwości: kurier lub poczta. Po wybraniu opcji dostawy, trzeba wybrać formę zapłaty tj. płatności elektroniczne Dotpay oraz podsumować zamówienie za pomocą opcji „Zamawiam”.

Wyświetli się teraz strona z możliwymi opcjami sfinalizowania zamówienia.

1. Złożenie zamówienia z rejestracją w naszym serwisie.

Jeśli zdecydują się Państwo na założenie konta w naszym serwisie, konieczne jest podanie wymaganych danych, zaakceptowanie regulaminu oraz potwierdzenie zlecenia opcją „Podsumowanie”. Następnie należy kliknąć opcję „Złóż zamówienie”. Wyświetli się Państwu teraz informacja z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Na Państwa adres mailowy zostanie wysłany mail z linkiem, który należy kliknąć aby ostatecznie zlecić tłumaczenie. Ostatnim krokiem w celu złożenia zamówienia jest dokonanie płatności za pomocą opcji „Opłać zamówienie”. Przy pomocy serwisu Dotpay zostaną Państwo przekierowani na stronę, gdzie wybierają Państwo metodę płatności i opłacają zlecenie.

2. Złożenie zamówienia bez rejestracji w naszym serwisie - forma opcjonalna.

Istnieje także możliwość złożenia zamówienia bez dokonywania rejestracji w naszym sklepie. Prosimy wybrać opcję bez rejestracji i kliknąć „Złóż zamówienie”. Należy teraz podać wszystkie dane niezbędne do realizacji zamówienia oraz wybrać opcję „Podsumowanie”. Wyświetli się Państwu teraz informacja z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Na Państwa adres mailowy zostanie wysłany mail z linkiem, który należy kliknąć aby ostatecznie zlecić tłumaczenie. Ostatnim krokiem w celu złożenia zamówienia jest dokonanie płatności za pomocą opcji „Opłać zamówienie”. Przy pomocy serwisu Dotpay zostaną Państwo przekierowani na stronę, gdzie wybierają Państwo metodę płatności i opłacają zlecenie.

3. Złożenie zamówienia, jeśli posiadają już Państwo konto w naszym serwisie.

W takim przypadku prosimy o podanie Państwa emaila oraz hasła. Następnie zostaną Państwo przekierowani na stronę z podsumowaniem zamówienia, gdzie należy je potwierdzić za pomocą opcji „Zamawiam”. Państwa dane podane przy rejestracji powinny się automatycznie uzupełnić, wystarczy jedynie kliknąć w opcję „Podsumowanie”. Pojawi się strona ze wszystkimi danymi niezbędnymi do złożenia zamówienia. Jeśli dane są poprawne, proszę kliknąć „Złoż zamówienie”. Na Państwa adres mailowy zostanie wysłany mail z linkiem, który należy kliknąć aby ostatecznie zlecić tłumaczenie. Ostatnim krokiem w celu złożenia zamówienia jest dokonanie płatności za pomocą opcji „Opłać zamówienie”. Przy pomocy serwisu Dotpay zostaną Państwo przekierowani na stronę, gdzie wybierają Państwo metodę płatności i opłacają zlecenie.

 

Po wykonaniu tych czynności otrzymają Państwo informację zwrotną o przyjęciu zlecenia do realizacji. 

Zamówienia przyjmujemy do godz. 15:00 każdego dnia roboczego, czyli jeśli dokonają Państwo płatności w poniedziałek do godz. 15:00, to w trybie ekspresowym (dwa dni robocze) będzie wykonane na środę i przekazane do wysyłki pocztą lub kurierem (w zależności od preferencji klienta). Na życzenie klienta wysyłamy skany przetłumaczonych dokumentów na maila, z którymi można udać się do Urzędu w celu rozpoczęcia rejestracji samochodu, a po otrzymaniu oryginałów dokumentów można je dostarczyć do urzędu i sfinalizować rejestrację pojazdu.

Zamówienia złożone po godz. 15:00 przyjmujemy do realizacji następnego dnia roboczego.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl